Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bartosh | użytkownik

imię i nazwiskoBartosz Karmański adresKochanowice zarejestrowany27.01.2007 @12:13:19 ostatnio na stronie25.09.2017 @20:47:13

Witam Was wszystkich. Nazywam sie Bartosz Karmański i interesuje się grafiką komputerową, a dokładniej Wirtualnym tuningiem. W tej dziedzinie jestem od kwietnia 2006.

Pozdro 4all

Zapraszam na moje forum http://www.vtuning.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.vtuning.pl Gadu-Gadu6775741
digarty14 komentarze35 posty na forum17

komputer / sprzęt
Kodak EasyShare C643

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Mysticart    18.10.2008 @12:45:24
POZDRAWIAM
~Agatus    24.09.2008 @20:11:47
UU któż do mnie zerknął
aż sie zawstydziłam


super pracki )

tylko ja się nie mam czym pochwalić na moim digu


;*******

~Sidi1991    28.06.2008 @10:01:37
siema wam
kolejny wielki VTuner z Kochanowic właśnie dolączył

pozdro 3mcie się
~szczepanoo    10.06.2008 @08:33:20
ode mnie taka rada odnośnie VT
dodawaj bazy
zbanowali mi konto za ich brak
pozdro
_______
Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://szczepanoo.digart.pl/
~YoshiProject    28.05.2008 @21:10:26
Siemanko :P
_______
http://yoshiproject.digart.pl

Wejdź i zostaw ślad - ja zostawiłem.
~piechur    04.12.2007 @22:13:04
Pozdrawiam kolegę
~Dragonka1988    16.09.2007 @22:25:20
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~Dragonka1988    23.07.2007 @16:33:52
Hej witam zz lasu...(Chwostek)... Jesteś rodziną z ~KorneliooS ???
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~woodek    07.03.2007 @12:01:50
siema na digarcie
~mariuszgrzyb    06.02.2007 @10:29:30
witam

chciałem żeby ten cadillac był matowy, taki leed sleed style :D
pozdrawiam
_______
Oldsmobile Cutlass Calais 79 hopper project http://www.lowrider.pl
~bartosh    28.01.2007 @14:42:46
Spoko lukas kiedyś skończe :P
~LSDesign    28.01.2007 @14:34:05
Siemq, skoncz wkoncu tego Puga!!!!
~bartosh    27.01.2007 @20:31:28
Nom swoją rodzinkę :P
~KorneliooS    27.01.2007 @20:16:09
O kogo ja tu widze :D
_______
"A photographer is able to capture a moment that people cannot always see." - Henry Callahan
"If your pictures aren't good enough, you're not close enough" Robert Capa - "War Photographer"
~bartosh    27.01.2007 @13:19:21
Się wysiliłeś :P
~bartosh    27.01.2007 @12:52:35
Heh samo rysowanie może nie jest trudne ale odbicia i realność to wyższa szkoła jazdy . Nie podam ci tutka bo nie mam ale to BK szkicowałem na kartce i zeskanowałem. Powiem Ci tyle metoda prób i błędów. Pozdro
~MaxsteRR    27.01.2007 @12:48:39
Może masz jakiegoś tutoriala jak rysować BK?? :D
Bo z rysowaniem mam problem :P
_______
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt